Content
Müügitingimused
1.Müügitingimused
Müük toimub siis, kui klient on kinnitanud oma tellimuse internetilehe kaudu. Kliendi tellimuse alusel väljastatakse Kliendi e-posti aadressil tellimuse kinnitus, milles kirjeldatakse tellitav kaup, tarne tähtaeg ja teised olulised tingimused. Nendega nõustumisel tasub Klient pangaülekandega tellimuse kinnituse alusel, millega loetakse ostu-müügi tehing sõlmituks. Tasumata tellimus tühistatakse 5 tööpäeva möödudes, v.a. juhul kui Klient avaldab soovi tasuda tellimuse eest hiljem. Tasumata tellimusekinnituse alusel kaupa ei väljastata. 2.Airok OÜ hinnakiriAirok OÜ veebipoes müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes ilma transpordikuluta ning sisaldavad käibemaksu 20 %.
Transpordi hind sõltub tellitava kauba suurusest, kaalust ning transpordiviisist ja on märgitud igale tootele eraldi eurodes.
Transpordi hind arvestatakse automaatselt eeldusel, et üks tellimus on mõeldud ühele sihtaadressile. Juhul, kui Klient soovib kaupa toimetada erinevatele aadressidele, tuleb teha erinevad tellimused või märkida lisainfo lahtrisse saadetiste aadressid.
3.Ostukorv, tellimuse vormistamine ja kauba eest tasumine
Kliendi ostukorv luuakse hetkest, mil Klient on klikkinud lingile “Lisa ostukorvi”.
Ostukorvis olevate toodete arvu, kogust ja toodete omadusi võib muuta.
Toodete eest saab Klient tasuda läbi SEB ja Swedpanga pangalingi.
4.Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine
Peale tasumist hakkab kehtima toote juurde kirjutatud tarneaeg.
Juhul, kui tarneaeg ei vasta toote juures esitatud informatsioonile või Kliendile teatatud tarneajale ning on ilmne, et toote kohale toimetamine määratud tarnetähtaja jooksul ei ole võimalik Airok OÜ-st mittesõltuvatel asjaoludel, kohustub Airok OÜ teavitama Klienti tarneaja muutumisest tellimuses esitatud kontakttelefoni või e-posti teel 3 tööpäeva jooksul peale informatsiooni saabumist Airok OÜ –sse.
Kuller toimetab tooted Kliendi poolt tellimuse vormistamisel märgitud aadressile või lähimasse pakiautomaati. Kaup toimetatakse Teie maja või kortermaja välisukseni. Sihtkoha muutumisest on Klient kohustatud teavitama Airok OÜ`d enne tarneaja saabumist.
Tellimuses esitatud andmete täpsusest ja õigsusest sõltub viivituste ja arusaamatuste vältimine kauba kohaletoimetamisel. Airok OÜ ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
Tooted antakse kulleri poolt Kliendile üle saatelehe alusel. Enne kauba vastuvõtmist ja allkirja andmist saatelehele, soovitab Airok OÜ üle vaadata toote pakendi. Nähtavate vigastuste korral soovitab Airok OÜ kaupa mitte vastu võtta. Allkirjastades saatelehte kinnitab Klient, et kauba üleandmise momendil oli pakend terve või ta on rahul pakendi seisundiga (kaup ei ole vigastatud). Vigastatud pakendiga toode tuleb tagastada kullerile ning saata informatsioon e-posti aadressile kauplus@airok.eu
5.Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine
Kui kaup ei sobi või ei vasta Kliendi ootustele, on Kliendil õigus see tagastada 14. tööpäeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis. Raha tagastatud kauba eest kantakse Kliendi pangakontole 30-e tööpäeva jooksul alates kauba kättesaamisest Airok OÜ-s ning peale Kliendi vastavasisulise avalduse esitamist e-posti aadressile kauplus@airok.eu. Kauba tagastamise kulud kannab Airok OÜ.
Airok OÜ kannab tagasisaatmise kulud juhul, kui kaup on kahjustustega, mida polnud välisel vaatlusel võimalik tuvastada ning mis pole tekkinud pakendi avamisel või kui kaup ei vasta Kliendi tellimuses olevale tootele.
Kui tagastatav toode on viga saanud ja antud olukord on põhjustatud Kliendi poolt toote mittesihipärase kasutamise, ümberehitamise, ebakorrektse kokkupaneku, lahtivõtmise tulemusena või Kliendi hoolimatuse tõttu tekkinud asjaoludest, jätab Airok OÜ endale õiguse seda mitte vastu võtta.